כולנו מחפשים את אתר ההיכרויות הטוב ביותר כדי למצוא בו את בן/בת הזוג שלנו. אתרי היכרויות מספקים פלטפורמה שיכולה לשפר את המעגל החברתי שלנו ולסייע לנו למצוא אנשים עם דעות דומות, אולי בשביל הכיף ואולי כדי לפגוש את בן/בת הזוג לחיים.

מה צריך לכלול אתר הכרויות? 

הקמת אתר היכרויות אמורה לקחת בחשבון כמה מרכיבים בסיסיים שצריכים להיות בכול אתר היכרויות אמין ובטוח, כגון:

  1. דף הבית

דף הבית הוא הדף המקבל את פני הגולשים לאתר שלכם. דף זה מסמן את שאר הדפים והמאפיינים החשובים באתר ההיכרויות. דף הבית אמור לתאר את הלוגו שלכם, לכלול משפט קליט, תמונות של זוגות מאושרים באבני דרך שונות בחיים, ופירוט של תכונות העומדות לרשות המשתמשים.

החלק המרכזי של דף הבית אמור להיות ׳תכונת החיפוש׳. עליו לכלול את כל הסינונים הרלוונטיים כמו:

  • את מי אתם מחפשים
  • מהו טווח הגילאים
  • מהו המיקום הרצוי
  • שיקולים נוספים ותחומי עניין אחרים

בדף הבית עדיף להגביל את תוצאות החיפוש, כך שהמשתמשים יוכלו לראות מספר מוגבל של פרופילים הנפתחים בעת ההרשמה.

הקמת אתר היכרויות עמוד אודות

הקמת אתר היכרויות אמורה לכלול גם ׳דף אודות׳, המפרט מיהם האנשים העומדים מאחורי האתר? מדוע הוא נוצר? למי הוא מיועד? מה מייחד אותו בהשוואה לאתרים אחרים? בדומה ל׳דף הבית׳, מטרת ׳דף אודות׳ היא לשכנע את המבקרים שמדובר במותג אמין ומאובטח. בנוסף, חשוב לציין את היתרונות הרבים הנובעים מיצירת פרופיל ומיציאה למסע היכרויות מקוון.

פרופילים של משתמשים

שלא כמו באתרים אחרים, באתר היכרויות תכונות הליבה והדפים אמורים להיות מוגבלים ונגישים רק למשתמשים רשומים לאחר כניסה ב-log-in. לפני שאתם ניגשים להקמת אזור זה באתר, שקלו את המודל העסקי המתאים לאתר ההיכרויות שלכם מבין 3 דגמים בסיסיים:

– בתשלום – מודל המחייב את המשתמשים לשלם בעת יצירת החשבון, על ידי מנוי חודשי או בתשלום חד פעמי.

– בחינם – הרישום הוא חינמי, ובמקרה זה ההכנסות של האתר תלויות בפרסומות.

– בחינם עם תכונות בתשלום (Freemium) – מודל המציע למשתמשים בחינם גישה מוגבלת לאתר, ולמשתמשים המשלמים מוצעות תכונות מתקדמות יותר. הדגם המתאים לכם תלוי בנישת ההיכרויות שבחרתם ובמטרה הדמוגרפית שלכם. לכן, לפני שתחליטו על הדגם המתאים לאתר שלכם, יהיה עליכם לחקור את הענף באופן יסודי.

דף יצירת קשר

דף ׳צור קשר׳ מאפשר למשתמשים לדווח על בעיות או לבקש עזרה כלשהי. דף זה אמור להכיל טופס ׳יצירת קשר׳ או כל דרך אחרת המאפשרת למשתמשים ליצור קשר עם נציג תמיכה של האתר.

עמוד בלוג – הבלוג באתר ההיכרויות משמש לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש. כאשר אתם מפרסמים תכנים רלוונטיים העוסקים בסצנת ההיכרויות המקוונות, אתם מקדמים את האתר במנועי החיפוש השונים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *